ניווט באתר > מרכז קהילתי רובע ט' > דף הבית > %D7%A7%D7%A9%D7%91%20%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%96

קיצורי דרך בחברה העירונית

חדשות ועדכונים בעיר

%D7%A7%D7%A9%D7%91%20%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%96

קשב וריכוז

מידע כללי

הפרעת קשב וריכוז הולכת וגוברת ככול שהקדמה הטכנולוגית מתפתחת ועולמנו מוצף בערוצי תקשורת. 

למרות שהיום ההפרעה מאובחנת מגיל צעיר ושכיחותה גבוהה, מעטים מבינים איך חיים אתה.
אברי גלעד מזמין אתכם ללמוד על האתגר מניסיונו ועל ההתמודדות האישית שלו.

מרצה: אברי גלעד

אברי גלעד מזמין אתכם ללמוד על האתגר מניסיונו ועל ההתמודדות האישית שלו

 

בהרצאה: אברי גלעד לוקח ריטלין.

אברי גלעד, בעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה בהנחיית תכניות טלוויזיה ורדיו ויוצר סרטים תיעודיים וכול זאת תוך כדי התמודדות עם בעיית הפרעת קשב וריכוז המלווה אותו כל חייו מזמין אתכם להרצאה מרתקת במרכז הקהילתי של רובע ט' ללמוד על האתגר מניסיונו ועל ההתמודדות האישית שלו. 

אברי גלעד מרצה לא אחת לתלמידי בתי ספר תיכוניים בכיתות י', י"א ו-י"ב, הסובלים מהפרעות קשב וריכוז . גלעד מחזק את התלמידים ונותן להם עצות כיצד ניתן להתגבר על הפרעות אלו, ללא פגיעה בדימוי העצמי שלהם. אברי גלעד, בא להוות דוגמא לילדים עם אותן הפרעות ולהראות שלמרות הכול אפשר להצליח ובגדול. גלעד סיפר בתוכנית הטלוויזיה "שיחת נפש" לפסיכיאטר יורם יובל כיצד השפיעה בעיית הקשב וריכוז על התקשורת עם בני אדם ועל הצלחתו בלימודים. בין השאר סיפר גלעד כי השימוש בריטלין עוזרת לו מאוד. "אני פוטנציאל לא ממומש", כך הוא מגדיר את עצמו .

בסטטוס שכתב בפייסבוק שלו לפני כשנתיים הודה כי "העתקתי, תחמנתי, הסתדרתי. לא יכולתי ולא ידעתי למה, וכך השתכנעתי שאני פגום. אז לא ידעו על הפרעת קשב, לא טיפלו בה, וכך נאלצתי להסתדר לבד. יצרתי מסלולים עוקפי הפרעה".

גלעד הסביר בסטטוס כי מבחינתו יש להפרעה "גם צדדים חיוביים, שיש לי מוח מהיר וחד, וגם אם איננו יכול להתמקד לאורך זמן במשימות רציפות, הוא יודע לתת ספרינטים מאד מהירים לטווחים קצרים. ככה נהייתי איש תקשורת ולא יועץ פיננסי, למשל. לכן", כתב, "גם לא אלך לפוליטיקה כנראה, לצערי". למה חשוב לך להרצות? "חשוב שהתלמידים ידעו שאפשר להצליח בחיים גם כשיש הפרעה כזאת. אני הייתי תלמיד גרוע, והמורים תמיד טענו שיש לי פוטנציאל לא ממומש. חייבים לתת לתלמידים כלים איתם יוכלו להתמיד ולהצליח.

כאדם שחי ונושם תקשורת כבר 28 שנים, אני יכול להבין ולשמש דוגמא לבני הנוער ולתת להם טיפים ועצות בצורה שהתלמידים יבינו, יתעניינו ואף יצליחו ליישם". הפרעת קשב וריכוז נחשבת ל"בעיה של ילדים", ואולם בעשור האחרון הובן כי ההפרעה ממשיכה להתקיים גם בגילי הבגרות. מבוגרים רבים פונים לאבחון בעקבות אבחנת ילדיהם, ומוכנים להודות שלו אובחנו וטופלו בזמן, חייהם מן הסתם היו נראים אחרת.

 

הרצאה זו חשובה לכל מי שיש לו הפרעת קשב, ובעצם לכל מי שמושפע מעומס הגירויים שבתקופתנו.

יום שני, 24.12, בשעה 20:00,

אברי גלעד-'איך להתמודד עם בעיות קשב וריכוז'?

מרכז קהילתי ט', רח' ראשל"צ 4, אשדוד.

20 ש"ח בלבד במסגרת המיזם 'התושב במרכז הקהילתי'-אירועי פנאי במחיר השווה לכל נפש.

למידע והזמנות:08-8541158

תאריך יום ושעה מיקום עלות כניסה
24/12/2018
ט"ז טבת התשע"ט
שני
20:00
מתנס ט אשדוד 20