ניווט באתר > מרכז קהילתי רובע ט' > דף הבית > %D7%9C%D7%97%D7%A9%D7%95%D7%91%20%D7%9E%D7%97%D7%95%D7%A5%20%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%A1%D7%94

קיצורי דרך בחברה העירונית

חדשות ועדכונים בעיר

%D7%9C%D7%97%D7%A9%D7%95%D7%91%20%D7%9E%D7%97%D7%95%D7%A5%20%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%A1%D7%94

לחשוב מחוץ לקופסה

מידע כללי

לחשוב מחוץ לקופסה

 

צלילה ברודצקי ראש תאמן אתכם בסדנה ייחודית להגשמה ולהצלחה בחיים.

צלילה ברודצקי ראש, גדלה באשדוד כילדה עם לקות למידה עם הפרעות של קשב וריכוז והצטיירה כפרא אדם במקרה הפחות מחמיא וכ'ילדת טבע" במקרה המחמיא לכאורה.

על תקופה זו בחייה היא מספרת , " גדלתי באשדוד, באזור ו' עד גיל 17 חייתי ברוח. יותר נכון.. עפתי עם הרוח. בבית הספר ביקרתי אך לא למדתי... אין לי תעודת בגרות, למדתי בבית הספר היסודי הראל.

ולאחר מכן עברנו לחטיבת הביניים ומשם למקיף ג', מגיל צעיר הייתי בצופים ועזבתי קצת לפני הגיוס.

שרות צבאי כפקידת מבצעים בטייסת קרב ....כשכולם השתחררו מהצבא והלכו ללמוד באוניברסיטה, אני הלכתי לעבוד כמלצרית. כשכולם סיימו ללמוד והתחילו לעבוד במקצוע שבחרו, אני הייתי מלצרית. התחתנתי יחסית מוקדם עם האיש שאהב אותי ושחשב שאני מיוחדת מאד. אני חשבתי שאני בלונדינית סתומה.

מישהי אמרה לי פעם שאני מזכירה לה את הבלונדינית מהסדרה 'שלושה בדירה אחת', היא הייתה רק עוד אחת מאלו שהצליחו לערער את הביטחון העצמי שלי שהיה כמו עלה נידף. הייתי עצבנית וחסרת סבלנות כמעט כל הזמן.

רק בגיל 35 תפסתי אומץ ללכת לחוג רייקי.. הבנתי שיש עולם שלם שאני לא מכירה ואני רוצה מאד להכיר. משם המשכתי ולמדתי קנסיולוגיה ולאחר מכן התגלגלתי לעולם האימון.

זה הניצחון הכי גדול שלי על עצמי, על האמונות שעיכבו אותי, ניצחון על הרוח. אם אני הצלחתי, זה אפשרי. לכו תשברו את תקרת הזכוכית שלכם." צלילה, בעלת הסמכה כמאמנת בכירה ומדריכה מטעם לשכת המאמנים בישראל ,מאמנת בכירה מזה 17 שנים לקבוצות וליחידים וסופרווייזר למאמנים מתחילים, בשנתיים האחרונות שימשה רכזת ומנחה ראשית של תכניות נתיב במכללת גל לוינשטיין. כמאמנת אישית צברה צלילה ניסיון רב בהנחיה וליווי של נוער בעל קשיי קשב וריכוז ADHD, ADD חרדות חברתיות, תקשורת לקויה עם עולם המבוגרים. צלילה סיימה בהצטיינות תאר ראשון במדעי הרוח והחברה של אוניברסיטת בן גוריון והיא בוגרת בית הספר לאימון "SANVISION", ללימודי אימון אישי וקבוצתי.

 


על סדנת "חשיבה מחוץ לקופסה – תהליכים ובחירה" 

 

כל אחד מאתנו מעצב במהלך החיים דפוסי חשיבה והתנהלות הנובעים מתוך חוויות, פחדים ואירועים אישיים.

ברוב המקרים איננו מודעים לסיבות המניעות אותנו לפעול באופן מסוים אלא פועלים מתוך תחושה פנימית המניעה אותנו לקבל החלטות.

כך, לאורך חיים שלמים : קריירה, משפחה, סביבה תומכת...., אנו מונעים מתוך התנהלות מושרשת ודפוסים קבועים, אשר איננו עוצרים כדי לבחון אותם או לפרשם ולא תמיד הם מובילים אותנו אל המקומות הנכונים והמתאימים ביותר למאוויינו.

מטרות הסדנה

 

המטרה העיקרית בסדנא היא ללמוד לעבור מהתנהלות אוטומטית מעכבת, לניהול עצמי ויציאה לפעולה מתוך עוצמה, באמצעות רכישת כלים להכרה ופיתוח התודעה.

במהלך הסדנא המשתתפים לומדים להכיר את דפוסי החשיבה העצמיים שלהם ומבינים מה מנהל אותם.

במהלך הסדנא יפתחו המשתתפים כלים למודעות עצמית אשר יסיעו להם לזהות אמונות יסוד, להכיר את המעגל השטני ואת הפחדים האישיים וכיצד להתמודד עימם. בנוסף שמה הסדנא דגש על אומנות ההקשבה ככלי תקשורת מרכזי ומעבר להתנהלות מתוך בחירה והבנה.

 

למי מיועדת הסדנה?

הסדנא מתאימה לאנשים המצויים בצמתים חשובים בחייהם של קבלת החלטות או אנשים שרוצים להמשיך ולהתפתח בחייהם מתוך בחירה והבנה של דפוסי החשיבה שלהם.


כמה מפגשים, מתי וכמה עולה ?

16 מפגשים בימי שלישי, משעה 19:00 עד 20:30. עלות 220 שקלים לחודש.


הסדנה מתחילה ביום שלישי 9.10.18 ותיערך במרכז הקהילתי ברובע ט' , רחוב ראשון לציון 4, אשדוד.

למידע והרשמה: 08-8541158

תאריך יום ושעה מיקום עלות כניסה
09/10/2018
ל' תשרי התשע"ט
שלישי
19:00
מרכז קהילתי רובע ט' 220