ניווט באתר > מרכז קהילתי רובע ט' > דף הבית >

קיצורי דרך בחברה העירונית

חדשות ועדכונים בעיר

"מרכז קהילתי ט' הוקם לפני כ 20 שנה ומאז עוסק בעשייה מגוונת ורחבת ההיקף מתאפשרת בזכות הצוות מקצועי, המסור והנאמן הרואה בעבודתו שליחות קהילתית. והעושה מידי יום את המיטב כדי לתת שירות טוב, איכותי ומקצועי לכולם, אנו דואגים לשמר את הנכון, הטוב והאיכותי, לשפר ולייעל את הנחוץ ולחדש בהתאם לבקשת הציבור. מרכז קהילתי ט' המשרת את תושבי רובע ט' שאוכלוסייתו מורכבת ומגוונת משתדל לתת מענה לכלל האוכלוסיה לעולים לותיקים, לחרדים ומפתח מגוון פעילויות ותחומים – אשר יתנו מענה לקהל הרחב על צרכיו השונים.

 

מה חדש אצלנו?

 

"בשנת פעילות הנוכחית הקמנו מועדון עולים הנפגשים באופן סדיר אחת לשבוע ומקיימים פעילות תרבות, הרצאות, סרטים ,טיולים קונצרטים ועוד.

בשנת פעילות הקרובה – בכוונת המרכז הקהילתי ט' להקים שלוחה לפעילות לציבור החרדי- פעילויות נפרדות לבנים ולבנות במחירים מסובסדים כמו-כן, ביסוס והרחבה של הפעילות הקהילתית המתקיימת ברובע של הגרעין התורני בשיתוף ישיבת נווה דקלים – שיעורי תורה, הרצאות וטיולים, ערבי שיא לקראת החגים ועוד.

המרכז הקהילתי אף יפתח את שעריו בשבתות – לטובת האוכלוסיה ויקיים "עונג שבת" לבני נוער "תהילים" לילדים ושיעורי בפרה"ש לנשים".

 

אירוע ייחודי:

 

"הייתי שמח לספר על תלמיד מהמרכז הקהילתי , רונן אמינוב, תלמידו של לאוניד נרודיצקי שזכה בשלל מדליות וגביעים בשנים האחרונות בעודו בן 11 בלבד. אמינוב זכה באליפויות ישראל בקאטות ובקרבות כבר שש פעמים ברציפות. כמו כן, כמות נכבדת מהישגיו הגיעו בתחרויות בינלאומיות.

בהיותו בן שבע בלבד זכה באליפות מלטה הפתוחה במקום השלישי בקאטות. שנה לאחר מכן, התחרה באותו התחרות והפעם כבר קטף את המקום ראשון. בגיל תשע רונן השתתף בתחרות בליטא שם זכה בהישג מדהים, כאשר זכה בקאטות ובקרבות במקום הראשון! באותה השנה רונן השתתף גם בתחרות גראנד פרי בקרואטיה ושם זכה בגילאים עד 10 במקום הראשון בקאטות. עקב כשרונו של רונן הוחלט כי יתחרה גם במקצה הגילאים הבא, גילאי 10 ו-11, בעודו בן 9 בלבד כמובן שגם שם אמינוב עשה חייל וקטף תארים רבים.לפני כחודש, רונן התחרה באליפות גביע העול , התחרות החשובה ביותר לילדים בגילאים עד 14 כאשר התחרו בתחרות זו יותר מעל ל70 מדינות,רונן התחרה בקטגורית הקרבות בגילאי 11-10 במשקל עד 45 ק"ג. רונן עבר 4 סיבובים כאשר ניצח יריבים מאיטליה, דרום אפריקה, בולגריה ובגמר ניצח את המונטנגרי, וזכה במקום הראשון כאשר זהו הישג היסטורי למדינת ישראל, שכן רונן הישראלי הראשון שהשיג מדלית זהב בתחרות זו.

 

ואיך אומרים? 'הוא משלנו'. גאווה אמיתית, וכן- גם אתם יכולים"

 

 

 

תמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי טתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי טתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי טתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי טתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי טתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי טתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי טתמונת אווירה להכירו את מרכז קהילתי ט